۸ آبان ۱۳۹۱، ۲۱:۴۱

تحولات افغانستان/

تیراندازی در ولایت غزنی/ 15 عضو طالبان بازداشت شدند

تیراندازی در ولایت غزنی/ 15 عضو طالبان بازداشت شدند

تیراندازی در ولایت غزنی و کشته شدن شش نفر و بازداشت 15 عضو طالبان در 24 ساعت گذشته در بخشهای مختلف افغانستان از جمله رویدادهای اخیر این کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، نیروهای ائتلاف امروز دوشنبه اعلام کردند در عملیات مشترک نیروهای افغانی و ناتو در ولایت غزنی در شرق این کشور چندین عضو طالبان کشته شدند.

همچنین دررویدادی دیگر نیروهای افغانی و ناتو یکی از سرکردگان طالبان را در ولایت قندهار در 450 کیلومتری جنوب شهر کابل بازداشت کردند.

خبر دیگر اینکه افراد مسلح ناشناس با تیراندازی به سوی غیرنظامیان در ولایت غزنی در 125 کیلومتری شهر کابل سبب کشته شدن شش غیرنظامی در این ولایت شدند.

همچنین ناتو امروز دوشنبه اعلام کرد در عملیات مشترک ناتو و نیروهای افغانی در 24 ساعت گذشته در بخشهای مختلف این کشور 15 عضو طالبان بازداشت شدند.

نیروهای افغانی و ناتو همچنین موفق به شناسایی و ضبط مواد منفجره در عملیات شرق افغانستان، ولایت خواست، لغمان، ننگرهار و پکتیا شدند.

در این بیانیه همچنین به ادامه عملات مشترک نیروهای افغانی و ناتو علیه طلبان اشاره شده است. این در حالی است که تاکنون هنوز در این باره اظهار نظر نکرده است.

کد خبر 1731698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha